Nabór na stanowisko ds. inwestycji miejskich
Ogłoszenie o pracy
Burmistrz Szklarskiej Poręby ogłasza II nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji miejskich w Urzędzie Miejskim w Szklarskiej Porębie.
Kandydaci muszą spełniać szereg wymagań, w tym posiadać minimalnie wykształcenie średnie (preferowane w zakresie budownictwa), pełną zdolność do czynności prawnych oraz wiedzę z zakresu prawa budowlanego, zamówień publicznych i innych przepisów istotnych dla realizacji inwestycji miejskich.
Zakres obowiązków obejmuje planowanie i nadzór nad inwestycjami, organizowanie przetargów, koordynację prac budowlanych oraz współpracę z właścicielami mediów i nadzór nad stanem technicznym budynków Urzędu Miejskiego.
Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Szklarskiej Porębie lub przesłać pocztą na adres Urzędu do dnia 11 października 2024 r. do godz. 12:00.
Szczegóły dotyczące wymagań oraz warunków pracy można znaleźć w ogłoszeniu poniżej: